Facturación electrónica: entrada en vigor
Tradución xerada por IA. Accede á versión orixinal
Xa se coñece a data de entrada en vigor da factura electrónica obrigatoria.
Acaba de publicarse a Orde Ministerial que fixa as datas definitivas de entrada en vigor da normativa de facturación pola que todas as empresas e profesionais –con independencia do seu tamaño– van estar obrigados a utilizar facturas electrónicas nas súas relacións comerciais con outros empresarios e profesionais.
As facturas electrónicas deberán emitirse a través dunha solución pública ou a través de plataformas privadas que faciliten a información de facturación á Hacienda. Por tanto, nas operacións que deban ser facturadas electrónicamente xa non será válido remitir a factura en PDF por correo electrónico, como ocorre hoxe en día.
En concreto, a nova obriga de facturar electrónicamente entre empresarios entrará en vigor nas seguintes datas:
- Para as empresas e os profesionais cunha facturación superior a oito millóns de euros no ano anterior, as novas normas serán aplicables a partir do 6 de outubro de 2027.
- Para o resto das empresas e profesionais, a partir do 6 de outubro de 2028.
-
Réxime de arrendamento de vivendas
Se a súa empresa aluga vivendas, quizais lle interese acollerse a este réxime especial.
-
Dietas exentas
As dietas por desprazamento, aloxamento ou manutención satisfeitas a traballadores están exentas ata certos límites.
-
Cambios á hora de facturar
Lembre as principais novidades que próximamente entrarán en vigor en materia de facturación.
contido exclusivo
AREA COLABORADORES
Esta páxina web utiliza cookies tanto propias como de terceiros para analizar os nosos servizos e a navegación na nosa páxina web co fin de mellorar os contidos da mesma (fins analíticos: medir visitas e fontes de tráfico web). A base legal é o consentimento do usuario, salvo no caso das cookies básicas, que son imprescindibles para navegar por esta web.